keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Hääkuvaaja

Tällä viikolla meidän kotimme on ollut sairastupa. Minä tosin olen pysynyt terveiden kirjoissa, ainakin toistaiseksi. Kurkkukipuiselle makkarakeittoa, leipä on kuulemma kuin hiekkapaperia söisi...



jäätelökin maistuu tottakai :) Kaikki herkut ovat sallittuja kun on kipeänä!



En ole päässyt tällä viikolla jumppiin tai salille, joten synttärilahjaksi saatua sykemittaria on testattu kotikulmilla lenkkeillessä. Löysin kivan uuden ja vähän pidemmän lenkin Vantaajoen ja Haltialan maisemista. Luulin, että sen kiertämiseen menisi ikuisuus, mutta rasvanpolttosykkeillä vetäisin reitin 40 minuutissa. Ja vielä kotona päälle vähän vatsoja ja lihaskuntoa pölyttyneillä 5kg painoilla ;) Ei itseasiassa hullumpaa, kaksi settiä jo vedetty!! Ja ajankäytöllisesti tällä viikolla muy bien!



Sairastamisessa herkkujen ohella parasta ovat tietysti leffat. Vuokrasimme pari leffaa, joista toinen oli todella masentava ja ahdistava: Tie. En voi suositella kenellekään. Isä ja poika taistelevat maailmanlopun meiningeissä hengestään, ihmiset ovat pahoja toisilleen ja niin edelleen.

Onneksi Minun valintani pelasti tilanteen: Hääkuvaaja. Olin nähnyt kyseisen leffan jo aikaisemmin viime jouluna, joten tiesin että leffa on huippu ja hauska. Ja mikä parasta, miekkonenkin tykkäsi! Voimme yksissä tuumin suositella leffaa kaikille!



Pian se tapahtuu, Victoria ja Daniel saavat toisensa! Lueskelin tänään Hesarista, että Stokkalta saa V&D- konvehteja. Kiinnostaa kyllä, pitäisiköhän kipaista hakemassa :)?! Häät menevät minun osaltani boxille, sillä olen kouluttautumassa ja sen jälkeen kesäjuhlissa. Olisin kovin mielelläni ollut Tukholmassa tänä satumaisena viikonloppuna!
Kukahan kuninkaallisella parilla mahtaa muuten olla hääkuvaajana ;)?

2 kommenttia:

  1. Tuo Tie on kyllä "hyvä" leffa, mutta yksi ahdistavimmista ja masentavimmista, mitä olen katsonut :/

    VastaaPoista
  2. Kyllä, katsottiin se vielä illalla ennen nukkumaanmenoa! Pienen pojan äitinä vähän liian rankkaa, you know... Ei pitäisi antaa miesten valita leffoja :)

    VastaaPoista