maanantai 19. heinäkuuta 2010

Espanja ja Kreikka kohtasivat...

...mun tämän päivän lounassalaatissa: fetajuustoa ja ilmakuivattua kinkkua. Ainakin pysyy suolatasapaino kondiksessa näin helteellä ;)

Lyyli on hupsu koira, sillä se hakeutuu aurinkoon ja on sitten aivan läkähdyksissä. Kuva parvekkeelta, missä on kuolleet kuumuuteen niin salaatit, laventeli kuin lumipallokin. Isoisoäitini suosikki pelargoni voi hyvin!


Eilen illalla satoi, mikä ihana syy laittaa partsille kynttilöitä palamaan!



Meidän pikku kodissa on läkähdyttävän kuuma ja olemmekin keksineet kaikenlaisia pakopaikkoja, joissa viettää päiviä. Yksi tällainen paikka, jossa olemme viettäneet kaksi viimeisintä lauantaita on läheinen kauppakeskuksemme :) Mukavan viileää, Konstikaskin nauttii! Shoppailukaan ei ole lähtenyt ihan käisistä...Konstalle jotain pientä...Ihania, syksyisiä pukluliinoja :)





Olen myöskin päässyt liikkumisen ja ohjaamisen makuun, joka viikolle on kivasti jotain tunteja, zumbaa ja balancea. Ja voih, on se niin ihanaa olla taas mukana kuvioissa, vaikkakin naama tulipunaisena ja sykkeet maksimeissa :)


Yksi aleostos itselle, kesäinen kalanruotokassi, me like :)!

Jatketaan hikoilua, täällä päässä odotellaan myös niitä sadepäiviä...

4 kommenttia:

  1. Nää on niin huippuja, mut voisit kirjotella useemmin;-).

    T: kovat vieroitus-oireet

    VastaaPoista
  2. Hih, oon niin epätoivoinen että oon alkanut kommentoida omia tekstejäni...:)

    Miekkonen, tarkkana ensi kerralla :D!

    VastaaPoista
  3. Ihanan kuuloista salaattia, kiitos vinkistä!

    Oletko itse tehnyt tuon lyhdyn?

    Kovasti odotan myös tunneillesi pääsyä :)

    VastaaPoista
  4. Heipsis!

    Olen ostanut lyhdyn Tiian Veranta- nimisestä sisustusliikkeestä Järvenpäästä, juurikin oivallisen tekstin takia ;) Pikku kivet olen laittanut itse pohjalle. Helppohan tuollainen olisi varmasti itsekin väkertää!

    VastaaPoista