torstai 27. tammikuuta 2011

Confessions



Kaunis Bloggaaja La Petite Prinsesse muisti minua tunnustuksella, jossa hän haastoi minut kertomaan 7 paljastusta itsestäni.

Arvon lukijat, olettepa valmiit tai ette, tässä ne tulevat!

1. En ole koskaan leiponut täytekakkua alusta loppuun itse.

2. En koskaan mittaa taulun paikkaa, naputtelen naulan sinne, missä oikea kohta silmämääräisesti on.

3. En koe olevani kovinkaan pihi, mutta yhdessä asiassa pihistelen: koiran trimmaamisessa. Teen homman itse - ja siltä se aina näyttääkin ;) Silti minulle tulee hyvä mieli, että tunnin saksimisoperaatiossa säästän noin 50 euroa :)

4. Laihdutan nyt ensimmäistä kertaa elämässäni. Ennen olen voinut syödä kaikkea, ilman että varressani on tapahtunut sen kummempaa muutosta. Nyt lapsen saamisen jälkeen tämä ei valitettavasti enää pidä paikkaansa :)

5. En ole hamstraajaluonne. Pidän kauniista tavaroista, mutta myyn surutta kamaa kirppiksellä, jos joku alkaa minua kyllästyttää. En omaa sellaista "joskus tulevaisuudessa saatan tykätä näistä taas"- asennetta. Paitsi parin mekon kohdalla ;)

6. Lemppariohjelmani on Salatut Elämät. Laitan sen boxille, jos treenit menevät niiden päälle. Tai no, mies laittaa.

7. Viimeinen on nolo: en osaa tehdä tähän blogiin linkityksiä. Olen kyllä yrittänyt, mutta en kai tarpeeksi ponnekkaasti. Ehkä joku päivä vielä. Saa kyllä postata helpot ohjeet tähän osoitteeseen :)

Haasteeseen kuuluu paljastustunnustuksen jakaminen eteenpäin 15 blogille. Minun tulee myös jättää heille viesti siitä :) No, jaan tämän edes muutamalle :)

1. Marin tuotoksia
2. Jännä By Jenny
3. Ninuska
4. Buttermilk Bisquits
5. avara maiju

Tunnustan myös, että tein marenkeja, joista tuli kakkakikkareiden näköisiä. Ennustan, että herkkupäivänä - lauantaina - ne uppoavat kuitenkin ahnaaseen suuhuni ;)

1 kommentti:

  1. Sulla on varmaan vanha tekstiboksi käytössä. Sen sai päivitettyä (tuoreempaan) "suositus"-versioon sieltä jostain asetukset -välilehden välilehdeltä (ehkä muotoilu). No, voin näyttää joskus ;) sit pitäis onnistua linkitykset..tai ainakin mulla onnistui,tsekkaa mun blogisivu jos et usko! :-D

    VastaaPoista