perjantai 22. tammikuuta 2010

Rutiinit ja perjantain piristykset

Viikon kotona olon aikana minulle on muodostunut tietty päivärytmi. Heräilen yleensä kahdeksan maissa, olen pystyssä tunnin, pari, jonka aikana käyn Lyylin kanssa aamulenkin, syön aamupalan ja käyn koneella. Sen jälkeen vetäydyn sängylle lukemaan kirjaa (nyt menossa tuorein Wallander) ja jossain vaiheessa nukahdan. Nukun yleensä parin tunnin aamupäikkärit, jotka antavat kivasti energiaa jonkun pikkuprojektin toteuttamiseen, kuten lipaston tai vaatekaapin siivoamiseen. Tänään projektini oli: Lyylin trimmaaminen! Olen ollut niin väsynyt - ja saamaton - että en ole jaksanut siistiä pikku neitiä ja se ajatus on vaivannut minua jo jonkin aikaa. Olen jopa nähnyt painajaisia siitä, että Lyyli otetaan meiltä huostaan, koska sen turkki on liian pitkä :) Olen onnellinen, että viimein olen saanut projektin hoidettua, pitäähän tulevan isosiskonkin olla edustava! Ehkä viikset ja parta kaipaavat pientä loppusilausta vielä ;)
Lyyli kuvassa ennen trimmiä. Jälkeen- kuva tulee, kunhan kameran akku latautuu ja päästään näpsimään!



Erityisen ilonaiheen minulle tuottivat punaiset nahkahanskat, jotka Löytyivät!!! Ne ovat olleet kadoksissa vuoden ja nyt sattumoisin löysin ne. Tarkemmin ottaen hanskat olivat vain kadoksissa toisistaan, sillä löysin ne vierekkäisistä koreista hattuhyllyltä..... (joo, olin mielestäni penkonut kaikki kopat) Tyypillistä :) Hanskojen päällä lepäävät ihanan söpöt ja retrot nappikorvikset, jotka ostin kuopiolaiselta tekstiilimuotoilijaopiskelijalta.


Meidän piti lähteä viikonloppuna kyläreissulle Poriin, mutta koska olen ollut niin väsynyt ja vaivainen, emme jaksakaan lähteä...Siispä viikonlopun ohjelmassa on vain rentoa kotona oloa. Ompelukoneestani muuten loppui vaalea lanka, joten aiemmin mainitsemani projektit odottavat vielä toteutustaan. Pitääpä hakea lisää lankaa että pääsee surauttelemaan!


Vi hörs!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti