torstai 20. toukokuuta 2010

Kesäkiloja ja parveke-elämää

Olen nyt neljättä päivää herkkulakossa. Reilun 9 kuukauden aikana ansiokkaasti kerrytetyt kilot saavat nyt karista. Tämä mami on päätöksensä tehnyt ja siinä pysyy! Sen verran inhimillinen elämän nautiskelija kuitenkin olen, että sallin itselleni yhden herkkupäivän viikossa. Onneksi kesällä on paljon terveellistäkin nannaa tarjolla.



Pieni mies on ollut hiukan ihmeissään helteistä ja toki mielissään siitä että saa lekotella pelkässä vaipassa. Tämän kevyen ankkapeiton alla on mukava ottaa päikkäreitä (koska ilman jonkinlaista peittoahan ei voi vaan nukkua!). Peitto on ollut minulla pienenä tyttönä ja minä olen perinyt sen isältäni.



Kirppispöytämme on huomenna viimeistä päivää pystyssä ja olemme väliaikatietojen perusteella tienanneet ihan mukavasti, ainakin puutarhapenkin ja muun parvekesälän verran. Olen tällä viikolla pessyt parvekelasit ja parvekkeen lattiat sekä kalusteet ja roudannut kesätyynyt varastosta parvekkeelle. Viikonloppuna parveke tullee viimein valmiiksi! Laitan sitten lisää kuvia, mutta tässä esimakua tunnelmasta. Tänään piipahdimme Plantagenissa ja ruukutimme Konstikkaan kanssa tuon lumipallon - vai hiutaleen :)?



Istutimme myös tällaiset yllätysruukut, mitähän niistä mahtaa paljastua ;)?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti